De ce este important să mănânci la micul dejun?

mic dejun sanatos

Cei mai mulți dintre noi refuză să servească micul dejun cum trebuie, și anume, să își pregătească ceva de mâncare, să se așeze la masă și să mestece corect alimentele.

Mulți refuză a servi micul dejun din grabă, pentru că preferă să mai amâne alarma să mai sune din 5 în 5 minute pentru următoarele 20 de minute.

Totuși, nu este mai potrivit ca cele 20 de minute, în care oricum dormi iepurește să le fructifici pentru sănătatea ta? Bineînțeles și somnul este important și benefic pentru sănătate, dar la fel este și micul dejun.

Știai că a mânca alimente nutritive, servite la un mic dejun sănătos, te poate ajuta să pierzi și din kilogramele acumulate în plus?

Micul dejun este cea mai importantă masă din zi și nu trebuie să sari peste aceasta. Și, cel mai bine pentru organism este să nu sari peste această masă, bogată în vitamine și minerale pentru propriul organism.

Și, dacă nu vrei să ratezi micul dejun dintr-o zi, atunci este bine să mai știi că vei fi într-o stare de dispoziție mai convenabilă, vei avea rezultate mai bune în activitatea de peste zi și chiar la muncă vei da un randament mai bun. Și, mai mult decât atât, vei avea mai puține grăsimi în corp.

De ce este bine să ai un mic dejun sănătos?

Micul dejun este ușor de pregătit.

Cei mai mulți dintre noi, care luăm micul dejun putem spune că este cea mai ușoară masă pe care o putem prepara. Putem alege să facem un shake din fructe, un milkshake, o omletă sau putem fierbe 2 ouă, la care să punem 2 felii de pâine prăjită cu unt.

Micul dejun crește intensitatea metabolismului.

Prin consumul unui mic dejun sănătos ai posibilitatea să crești modul de lucru al metabolismului tocmai pentru a-l ajuta să piardă și câteva kilograme acumulate în plus. Atunci când mănânci un mic dejun hrănitor, îți este mai puțin foame pe parcursul zilei. Acesta este unul dintre cele mai rezonabile motive pentru care chiar se merită să ai parte de un mic dejun echilibrat.

Îți scade pofta de ceva dulce.

Consumul unei mici cantități de proteine la micul dejun te ajută să îți stopezi pofta de ceva dulce, tocmai pentru a face cele mai bune alegeri pe parcursul întregii zile.

Începe-ți ziua cu 2 ouă fierte, cereale integrale sau o salată de legume și garantat organismul tău va depune mai puțin efort în a-ți cere de mâncare o porție de zaharide.

Îmbunătățește starea ta generală de bine.

Multe studii au dovedit faptul că un mic dejun sănătos ajută organismul să își recapete buna dispoziție și să fie în formă întreaga zi. Oamenii fericiti fac întotdeauna alegeri bune cu privire la hrană și nutriție și mai mult, au grijă de propria greutate. Nu rata micul dejun pentru a fi bine dispus și energic de dimineață până seara.

Fortifică sistemul imunitar.

Dacă ești în căutare de câteva soluții eficiente prin care să îți fortifici sistemul imunitar, atunci este bine să știi că o porție sănătoasă de fructe, proteine sau chiar legume fierte pot aduce multiple beneficii asupra sistemului imunitar.

Fructele și legumele scad riscul îmbolnăvirii de viroze, susțin digestia optimă și contribuie la creșterea imunității organismului. Alege să nu sari peste micul dejun din zi pentru a fi mai puțin bolnav și mai mult sănătos!

Ai parte de mai multă energie!

Dacă în general micul tău dejun este compus dintr-o cană de cafea, atunci vei avea mai puțină energie, deoarece cafeaua nu are valori nutriționale benefice pentru organism.

Atunci când ai parte de un mic dejun sănătos, luat dimineața, vei avea mai multă energie pentru a te ocupa de toate activitățile de peste zi. Și, cu siguranță vei avea și ceva putere pentru a face câteva exerciții pentru a te menține în formă și a nu rata un program de redobândire a greutății ideale.

Ca și concluzii …

  • A lua micul dejun te poate ajuta să pierzi în greutate;
  • Micul dejun este un bun indicator de a-ți menține organismul alimentat cu vitamine și minerale;
  • Consumând alimente benefice la micul dejun, starea ta generală se va îmbunătăți considerabil;
  • Nu vei fi tentat să iei mai mult de 2 gustări pe zi;
  • Vei contribui la îmbunătățirea sistemului circular și cardiovascular;
  • Aduci reale beneficii tranzitului intestinal și sistemului renal;
  • Micul dejun favorizează menținerea unei bune dispoziții și este, cu siguranță, cea mai importantă masa din zi.